Witamy na stronie internetowego systemu informacji dla mieszkańców WSM.

 

Serwis WSM e-BOK, stanowi interfejs za pomocą którego, mieszkańcy którzy posiadają Web konta*, mogą po zalogowaniu się na stronie, uzyskać informacje związane z posiadanymi mieszkaniami, garażami, miejscami postojowymi i lokalami użytkowymi. Informacje te pobierane są z modułu administracyjnego. Udo­stępniane są następujące dane:

  • składniki opłat
  • zasoby mieszkaniowe
  • salda subkont mieszkania
  • kartoteka mieszkania

Zalecane przeglądarki - Chrome od wersji 16.0, Internet Explorer od wersji 9.0, Firefox od wersji 8.0

LOGOWANIE DO SYSTEMU

* Po odbiór loginów i haseł proszę zgłaszać się do działu księgowości w administracjach osiedli.

* Konto może założyć właściciel mieszkania.
 

Administrator Danych Osobowych tj. WSM nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody w związku z wykorzystaniem informacji uzyskanych za pośrednictwem „systemu e-BOK”, które nie wynikają z umyślnej winy Administratora Danych. Saldo rozliczeń opłat z mieszkańcami na dany dzień może nie uwzględniać wpłat, które nie zostały jeszcze zaewidencjonowane na konto Spółdzielni, korekt opłat związanych np. ze zmianą liczby osób, norm wody, zadłużeń objętych sprawami sądowymi oraz odsetek za zwłokę w płatnościach.

System e-bok działa w oparciu o automatyczne, nie weryfikowane przez pracownika, generowanie informacji.

Informacje uzyskane przez Użytkownika systemu e-bok za jego pośrednictwem nie mogą stanowić podstawy roszczeń wobec Administratora.

Problemy z działaniem aplikacji E-Bok prosimy zgłaszać tutaj.

Informujemy, że w związku z pracami konserwatorskimi dostęp do aplikacji E-BOK po godzinie 23:00 może być utrudniony. Za niedogodności przepraszamy.

Dobór hasła nigdy nie jest łatwy, poniżej kilka przydatnych rad związanych w wyborem hasła:

  • Staraj się dobrać hasło trudne do odgadnięcia.
  • Nie używaj do tego celu swojego imienia ani imion członków rodziny.
  • Nie szukaj inspiracji w danych osobowych i osobistych preferencjach.
  • Na hasło nie nadają się: data urodzin, przydomek, marka samochodu, tytuł ulubionego serialu czy nazwa miejscowości, w której corocznie spędzasz urlop. To samo dotyczy pojęć, które mają coś wspólnego ze słowem "hasło" (np. "haslo"). Nazbyt łatwe do odgadnięcia (choć na pierwszy rzut oka nie sprawiają takiego wrażenia) są np. nazwy pór roku. Dobrym pomysłem okazują się popularne słowa wpisywane od tyłu, np. "retupmok" zamiast "komputer".
  • Prywatne hasło powinno być unikatowe. Najlepiej, jeśli oprócz liter i cyfr zawiera znaki specjalne, np. &, § czy #.
  • Prosimy nie stosować w haśle polskich znaków (ę ó ą ś ł ż ź ć ń Ę Ó Ą Ś Ł Ż Ź Ć Ń ) oraz znaków < i >

Jak wymyśleć i zapamiętać dobre hasło?
Wymyśl oczywiste zdanie i zapamiętaj skrót, który może być hasłem, na przykład:

  • mój zadbany czerwony samochód ma 80 koni. Skrót - hasło: mzcsm80k
  • moje dziecko ważyło po urodzeniu 3 kilogramy. Skrót - hasło: mdwpu3k
  • nasz komputer w domu ma 2 giga ramu. Skrót - hasło: nkwdm2gr
  • od ponad 10 lat nie lubię poniedziałków. Skrót - hasło: op10lnlp
  • 2007 imieniny Ewy z imprezy u Janka. Skrót - hasło: 2007iEziuJ

Nie korzystaj z przykładowych skrótów opisanych powyżej :)

Aplikacja była testowana na dwóch popularnych przeglądarkach:

  • browser ieInternet Explorer  w wersji od 7.0 i wyżej
  • browser firefox Firefox w wersji od 7.0 i wyżej

Starsze przeglądarki mogą mieć problemy z prawidłową identyfikacją certyfikatu SSL.

Problemów jednak nie powinno być z innymi przeglądarkami ale zaleca się stosowanie wyżej wymienionych.

Jesli zapomnieliście Państwo hasło do apliakcji są dwa wyjścia:

  • Jesli w procesie podawania danych przed podpisaniem umowy na dostęp podaliście Państwo adres email, hasło takie możecie Państwo odzyskać sami.
    Jak to zrobić? W oknie logowania na dole jest link ZAPOMNIAŁEM HASŁA. Klikamy na niego i postępujemy zgodnie z procedurą.
    Mail w zależności od Państwa systemu pocztowego przyjdzie od kilku sekund do kilkunastu minut. Przed ponownym wysłaniem zapytania o reset hasła prosimy sprawdzić czy mail nie trafił do folderu SPAM. (każdy reset generuje nowe hasło, blokując jednocześnie te wysłane wcześniej)
  • Jeśli nie podaliście ww. danych, niestety czeka Państwa wizyta w administracji, tam po zweryfikowaniu danych zostanie nadane nowe (tymczasowe) hasło.

Aby otrzymać dostęp do aplikacji Właściciel, główny lokator lub pełnomocnik (potwierdzone notarialnie) musi udać się do administracji Osiedla (właściwej dla lokalizacji budynku). Tam po okazaniu dokumentu ze zdjęciem, zaakceptowaniu i podpisaniu instrukcji otrzymacie Państwo dane autoryzacyjne do systemu.

Nie ma innej formy otrzymania danych do systemu.