Administrator:
Michał Grzybowiecki
tel./fax: 870 11 22

POGOTOWIE RATUNKOWE - 999
KOMISARIAT POLICJI - 997
STRAŻ POŻARNA - 998
STRAŻ MIEJSKA - 986
lub z tel. komórkowego - 112

SŁUŻBY TECHNICZNE

INSTALACJE WEWNĘTRZNE

POGOTOWIE WOD.-KAN. w godz. 15:00-7:00 22 666-17-14
Firma„Kozak” 22 666-17-15, 698-920-431
POGOTOWIE ELEKTR. w godz. 15:00–6:00 800-444-555 lub tel. 607-444-555
POGOTOWIE GAZOWE 992
POGOTOWIE DALKIA 993 lub 22 658 -58 - 88

INSTALACJE ZEWNĘTRZNE

POGOTOWIE KANALIZACYJNE 22 445-50-00
POGOTOWIE ENERGETYCZNE 22 821-51-11 lub 22 821-31-31
OŚWIETLENIE (latarnie uliczne) 662 -055-027
BIURO MELDUNKOWE ul. Żeromskiego 29 22 37-33-571
STRAŻ MIEJSKA 986

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Aktualnie trwają pracę nad planem pracy Rady Osiedla na 2014 r.

 

Andrzej Zalewski – Przewodniczący

Wojciech Pięcek – Vice Przewodniczący

Grażyna Liszewska – Gach - Sekretarz

Agnieszka Nikolić

Aneta Kot

Małgorzata Skoczek

Paulina Halamska

Artur Gałązka

Marek Werstak

 

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Małgorzata Kaczyńska

tel. 22 561 34 45

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 7.30 - 17.00
wtorek, czwartek, piątek: 7.30 - 15.30
środa: dzień bez przyjęć interesantów
 
Przyjęcia interesantów odbywają się w budynku Biura Zarządu WSM przy ul. Elbląskiej 14 w Warszawie.

Administrator
Michał Grzybowiecki

latyczowska-1Osiedle Latyczowska zostało zbudowane przez Warszawską Spółdzielnię mieszkaniową w latach 1999 – 2001 i obejmuje budynki przy ulicy Kompasowej 10 i 12 oraz Międzyborskiej 17 na Warszawskiej Pradze Południe. Osiedle jest ogrodzone i monitorowane. W budynkach tych łącznie znajduje się 237 mieszkań. We wszystkich budynkach znajdują się windy. Na terenie Osiedla znajduje się 7 lokali użytkowych i 3 hale garażowe ze 133 miejscami postojowymi. Osiedle posiada też 6 garaży indywidualnych. Na terenie osiedla znajduje się plac zabaw dla dzieci.

Wykaz budynków Osiedla LATYCZOWSKA

Lp.

Nieruchomość

Rok oddania do użytku

1.

Kompasowa 10

XII.1999 r.

2.

Kompasowa 12

III.2000 r.

3.

Międzyborska 17

II.2001 r.

Dział w przygotowaniu

Na os. Hery hydraulik, elektryk są pod jednym telefonem firma konserwująca Alfarex: 22 868 16 85 kom. 605 849 740,

Windy Schindler 22 549 21 02, 22 336 11 01

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Aktualnie trwają pracę nad planem pracy Rady Osiedla na 2014 r.

Przewodniczący - Arkadiusz Idzik
Wiceprzewodniczący - Rafał Piątek

Sekretarz - Dorota Malik-Konka

Członkowie:
Magdalena Piątek
Elżbieta Chrzan - Wiśniewska

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Administrator
Małgorzata Dzięgielewska
tel./fax: 22 638 76 23
kom. 664 846 783

hery-1Inwestycja (2003 r.) zlokalizowana jest na warszawskim Bemowie, nieopodal Wojskowej Akademii Technicznej. Lokalizacja ta zapewnia dogodne połączenie komunikacyjne z centrum Warszawy.

Budynek mieszkalny w kształcie prostokąta z wewnętrznym dziedzińcem oraz trzema skrzydłami ma wysokość 4 kondygnacji i jest zintegrowany z częścią garażową znajdującą się na poziomie piwnic. W 7 klatkowym budynku z windami znajduje się 127 mieszkań o powierzchni od 35 m2 do 130 m2. Teren wokół budynku jest ogrodzony, zamknięty i chroniony cała dobę. Budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dział w przygotowaniu

Administrator
Piotr Woźniak
tel. 22 676 83 02 wew. 8
fax: 22 676 83 02 wew. 6

POGOTOWIE RATUNKOWE 999
STRAŻ POŻARNA 998
POGOTOWIE POLICYJNE 997
POGOTOWIE SIECI CIEPLNEJ 993
POGOTOWIE GAZOWE 992
POGOTOWIE ENERGETYCZNE PRAGA PÓLNOC 22 821 53 11, 22 679 32 31
KOMISARIAT POLICJI 22 603 51 30
STRAŻ MIEJSKA BIAŁOŁĘKA 986, 22 614 70 26

ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ UL. PORAJÓW 2 22 670 35 65
MPWiK PL. STARYNKIEWICZA 5 POGOTOWIE 994, 22 841 03 93
MAZ.SPÓŁKA GAZ. Oddz. Gaz.War.ul.Sulejkowska 49 22 610 79 63
ZAKŁAD ENERGETYCZNY UL. OSZMIAŃSKA 20 22 821 48 55
KONSERWACJA DOMOFONÓW 0 501 014 322
HYDRAULIK KONSERWATOR OSIEDLA 0 692 196 208
ELEKTRYK KONSERWATOR OSIEDLA 0 604 244 834

KONSERWACJA DŹWIGU „ PROLIFT” 0 607 034 649
od pon – piątku godz. od 8.00 do 16.00 0 691 947 071, 0 609 083 263

POGOTOWIE SERWISOWE DŹWIGOWE 24h
od godz. 16.00 do 8.00 0 609 686 820
 
FIRMA „ WITEX” usterki drzwi wejściowych do mieszkań 22 562 30 50
 
DYŻUR RADY OSIEDLA NOWODWORY W PIERWSZY WTOREK KAŻDEGO MIESIACA W GODZ. 18.00 – 19.00 W SALI POSIEDZEŃ PRZY CIOŁKOSZA 4

Budynek obsługuje firma sprzątająca „PLASTUŚ” – 0 507 557 190

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Aktualnie trwają pracę nad planem pracy Rady Osiedla na 2014 r.

Dyżur Rady Osiedla Nowodwory - pierwsza środa każdego miesiąca w godz. 18.00-19.00 w sali posiedzeń przy ul. Ciołkosza 4.

Skład Rady Osiedla Nowodwory:

  1. Marek Fronczak- Przewodniczący Rady Osiedla
  2. Marcin Spoczyński – Z-ca Przewodniczącego Rady Osiedla
  3. Bożena Nowakowska – Sekretarz Rady Osiedla
  4. Elżbieta Maruszak – Przewodnicząca komisji rewizyjnej
  5. Magdalena Gazda – Przewodnicząca komisji GZM
  6. Anna Sawicka – członek rady
  7. Bogdan Kindracki – członek rady
  8. Antoni Kasperski – członek rady
  9. Beata Grabowska – członek rady
  10. Witold Jaworski- - członek rady

Dział w przygotowaniu

Administrator
Piotr Woźniak
tel. 676 83 02 w 8
Fax: 676 83 02 w 6

Księgowa
tel. 676 83 02 w 2

Administrator
Piotr Woźniak
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 676 83 02 w 8
Fax: 676 83 02 w 6

STRUKTURA ORGANIZACYJNA ADMINISTRACJI OSIEDLA WSM NOWODWORY

 

    Administrator Osiedla    
       
             
             
Pion Księgowy
Księgowa
  Pion Techniczny
Specjalista ds. technicznych
 
             
        Ekipa remontowo-budowlana
        Hydraulik
        Ślusarz

 

 

Zasoby mieszkaniowe

nowodwory-1

Lp

Adres budynku (obiektu)

Data przyjęcia do użytku

Liczba lokali mieszkalnych

1

A. Ciołkosza 2

12.1991r.

45

2

A. Ciołkosza 2a

02.1993r.

59

3

A. Ciołkosza 3

11.03.1999r.

52

4

A. Ciołkosza 4

03.1992r.

54

5

A. Ciołkosza 4a

08.1992r.

44

6

A. Ciołkosza 1

08.1997r.

52

7

A. Ciołkosza 5

12.1998r.

40

8

A. Ciołkosza 6

12.1999r.

52

9

Książkowa 9

07.2001r.

77

 

Razem

 

475

Dział w przygotowaniu

ADMINISTRACJA OSIEDLA NIEDZIELSKIEGO

KONTAKTY DO SŁUŻB TECHNICZNYCH

W przypadku awarii całodobowy kontakt do koordynatora konserwacji Osiedla

602 673 433

we wtorek i w czwartek dyżur  konserwatora  na  Osiedlu  w  godzinach

7:00- 15:00

FIRMA

BRANŻA 

TELEFON 

Uwagi 

  DIRECT SECURITY 

  OCHRONA BUDYNKU   

533-239-850

 PORTIERNIA   Całodobowo

739-000-421

  KOORDYNATOR

  SCHINDLER   

  OBSŁUGA WIND  

22/ 549-21-01

801-880-013  

  Całodobowo 

  Straż Miejska 

  

986  

  Całodobowo 

  Numer alarmowy   

  

112  

  Całodobowo 

  Policja 

  

997  

  Całodobowo 

  Straż Pożarna 

  

998  

  Całodobowo 

  Pogotowie Ratunkowe 

  

999  

  Całodobowo 

  VEOLIA

  Pogotowie ciepłownicze  

993  

  Całodobowo 

  MPWiK 

  Pogotowie wod–kan  

994  

  Całodobowo 


Zgłaszanie usterek występujących w lokalach objętych gwarancją prosimy kierować w formie pisemnej do administracji lub na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Grzeszkiewicz Dorota Przewodniczący RO
Krzysztof Pierściński członek RO
Ślusarczyk Anna członek RO
Wysocki Michał członek RO
Markiewicz Marcin  członek RO

Dział w przygotowaniu

Posiedzenia Rady Osiedla odbywają się raz w miesiącu w ustalonym przez tę Radę terminie.

Dyżury Członków Rady odbywają się w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca w godz. 19.00 -20.00, w pomieszczeniu administracji.

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Krzysztof Adamczyk

niedzielskiego

Budowę Zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Niedzielskiego 2 rozpoczęto 11.04.2012 r. a zostało oddane do użytku:

- etap I - 2014 rok

- etap II - 2015 rok

Pod względem urbanistycznym Osiedle położone jest w Dzielnicy Bielany.

Zasoby mieszkaniowe Osiedla to:

Nieruchomość I: budynki Niedzielskiego 2B i 2C

Nieruchomość II: budynki Niedzielskiego 2, 2A, 2E i 2D

Inwestycja obejmuje budynki przy ulicy Niedzielskiego na Warszawskich Bielanach. Osiedle jest ogrodzone i monitorowane.

Nowoczesne budownictwo, przyjazna lokalizacja i atrakcyjne ceny są głównymi zaletami osiedla przy ul. Niedzielskiego 2. W pobliżu osiedla jest dobrze rozwinięta infrastruktura ze sklepami, punktami usługowymi, pocztą czy kościołem. Niedaleko znajdują się przedszkola i szkoły. Mieszkańcy szybko mogą dotrzeć do centrum miasta dzięki dogodnej komunikacji miejskiej. W odległości około 200 metrów znajduje się przystanek autobusowy, a 2 km dalej Stacja Metra Słodowiec. Przemyślane, funkcjonalne rozkłady, przestronne tarasy i balkony, windy oraz miejsca postojowe w podziemnych halach będą zapewniać wygodę mieszkania na osiedlu przy Niedzielskiego 2.

POGOTOWIE RATUNKOWE - 999
KOMISARIAT POLICJI - 997
STRAŻ POŻARNA - 998
STRAŻ MIEJSKA - 986
lub z tel. komórkowego - 112

SŁUŻBY TECHNICZNE

INSTALACJE WEWNĘTRZNE

POGOTOWIE WOD.-KAN. w godz. 15:00-7:00 22 666-17-14
Firma„Kozak” 22 666-17-15
698-920-431
POGOTOWIE ELEKTR. w godz. 15:00–6:00 800-444-555 lub tel. 607-444-555
POGOTOWIE GAZOWE 992
POGOTOWIE DALKIA 993 lub 22 658 -58 - 88

INSTALACJE ZEWNĘTRZNE

POGOTOWIE KANALIZACYJNE 22 445-50-00
POGOTOWIE ENERGETYCZNE 22 821-51-11 lub 22 821-31-31
OŚWIETLENIE (latarnie uliczne) 662 -055-027
BIURO MELDUNKOWE ul. Żeromskiego 29 22 37-33-571
STRAŻ MIEJSKA 986


DZIELNICOWI KOMENDY REJONOWEJ
POLICJI WARSZAWA V


UL. SOKRATESA 2, 2A, 2B, 4, 6, 8
UL. PETOFIEGO 5,7
UL. CZECHOWA 1

asp. Marcin Gajewski tel: 22 603-22-77 lub 0 600-997-339


UL. ANDERSENA 1, 1A, 1B
UL. WOLUMEN 10, 10A, 12, 14, 14A, 16, 16A, 18, 20, 22

st. sierż. Paulina Radecka tel.22 603-22-74 lub 0 600 997-301


UL. PETOFIEGO 1A, 2A
UL. WOLUMEN 4, 6

st. asp. Marta Prus tel. 22 603-22-61 lub 0 600-997-395


UL. ANDERSENA 8

asp. Jacek Litewka tel. 22 603-22-76 lub 0 600-997-326


Przyjmują interesantów w Wydziale Prewencji Komendy Rejonowej Policji Warszawa V ul. Broniewskiego 58 

po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. 

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Dyżury członków Rady Osiedla Wawrzyszew Nowy
odbywają się w lokalu administracji przy ul. Petofiego 7 m 2 w dniach:

- 18 lutego 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

- 18 marzec 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

- 15 kwietnia 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

- 20 maja 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

- 17 czerwca 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

- 17 września 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

- 21 października 2015r w godz.18:00-19:00,

- 18 listopada 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

- 16 grudnia 2015r w godz. 18:00 – 19:00,

Szanowni Państwo,

poniżej przedstawiamy skład Rady Osiedla WSM Wawrzyszew Nowy wybrany na Zebraniu z Mieszkańcami w dniu 22 kwietnia 2017r.

Prezydium Rady Osiedla "Wawrzyszew Nowy"

Przewodniczący - Adam Baecker

Wiceprzewodnicząca - Iwona Mikoś

Sekretarz - Zygmunt Dąbek 

Komisja Rewizyjna Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew Nowy"

Przewodniczący - Czesław Smoleń

członek - Mariola Gębicka

członek - Zygmunt Dąbek

członek - Włodzimierz Fitas

członek - Barbara Gietek

 członek - Iwona Mikoś

Komisja Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew Nowy"

Przewodnicząca - Bożenna Lipko-Choroś

członek - Anna Pogorzelska

członek - Zbigniew Choroś

członek - Andrzej Tarajkowski

członek - Jarosław Czyż 

Dział w przygotowaniu

Magdalena Makoć

Jolanta Chrzanowska

Tel.  22 291-50-50 wew. 15

Dyrektor
Elżbieta Najda

Tel: 22 -896-13-12
fax: 22-896-13-12 wew.13

Administrator

Anna Kulka

Tel./fax. 22 896 13 12, wew. 11

Księgowość

Magdalena Makoć

Tel. 22 291 50 50, wew. 15

Jolanta Chrzanowska

Dział Techniczny

Lidia Chylińska

Tel. 22 896-13-12 wew.12

Dyrekcja

Elżbieta Najda

Tel. 22 -896-13-12
fax. 22-896-13-12 wew.13

WYKAZ BUDYNKÓW W OSIEDLU WSM WAWRZYSZEW NOWY
 
  1. Nieruchomość I
    • Andersena 1
  2. Nieruchomość II
    • Czechowa 1
    • Petofiego 5
    • Petofiego 7
  3. Nieruchomość III
    • Sokratesa 2a
    • Sokratesa 2b
  4. Nieruchomość IV
    • Wolumen 6
  5. Nieruchomość V
    • Andersena 8
  6. Nieruchomość VI
    • Petofiego 1a
    • Petofiego 2a
  7. Nieruchomość VII
    • Wolumen 18
    • Wolumen 20
    • Wolumen 22
  8. Nieruchomość VIII
    • Wolumen 14
    • Wolumen 14a
    • Wolumen 16
    • Wolumen 16a
  9. Nieruchomość IX
    • Wolumen 10
    • Wolumen 10a
    • Wolumen 12
  10. Nieruchomość X
    • Sokratesa 2
    • Sokratesa 4
    • Sokratesa 6
    • Sokratesa 8
  11. Nieruchomość XI
    • Wolumen 4
  12. Nieruchomość XII
    • Andersena 1a
  13. Nieruchomość XIII
    • Andersena 1b
  14. Nieruchomość XIV
    • Parking Andersena 1, 1a,1b
  15. Nieruchomość XV
    • Parking Andersena 1

WNowy 

Dział w przygotowaniu

TELEFONY SŁUŻB TECHNICZNYCH PO GODZINACH PRACY

ADMINISTRACJI ORAZ W DNI ŚWIĄTECZNE

 

 

  • pogotowie wod.-kan/ instalacja wew./ tel.:               22-666-17-14, 22-666-17-15, 698-920-431
  • pogotowie elektryczne tel.:                                       22-666-17-14, 22-666-17-15, 698-920-431
  • pogotowie dźwigowe tel.:                                         

       dla budynków

    • budynek przy ul. Księgarzy 11                                 0801-88-013, 22-54-92-101, 22-33-61-101
    • budynek przy ul Starej Baśni 14                              0607-444-555
    • budynek przy:
ul. Starej Baśni 3,5,                                                       22-796-02-25, 22-834-39-77
Jasnorzewskiej1, Jarzębskiego1,
Daniłowskiego 6,8, Magiera 7APerzyńskiego 13
 
  • domofony tel.:                                                          0504-946-873
  • konserwacja systemu p.poż. „FALARM”

Daniłowskiego 6, Księgarzy 11                 22 633-08-30, 0609-671-966

  • konserwacja instalacji centralnego ogrzewania·      505-63-86-18; 538- 03-32-71

dla budynków

Daniłowskiego1, Duracza 21, 23, Fontany 12,

Jarzębskiego1, Magiera 11,14,16,7,7A,12,

12A,9,9A, Perzyńskiego13,8, Staffa 32,34,

Starej Baśni 3,5,6,8,9,10,12,14,

Żeromskiego 21,25, Księgarzy 11.

  • Konserwacja instalacji centralnego ogrzewania        502 -503- 298

dla budynków

Podczaszyńskiego 4,18

Żeromskiego 4 B,C,D,E,16/20

Jasnorzewskiej 1,5,9

Daniłowskiego 6,8, 2/4

Dział w przygotowaniu

Dział w przygotowaniu

Poniżej przedstawiamy plan pracy Komisji Rady Osiedla WSM Bielany na 2018r.

1

Dział w przygotowaniu

Dział techniczny

tel. 22 834 19 42

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek - piątek: 7.30-15.30
dyżur: poniedziałek godz. 15.30 -17.00
Dział Eksploatacji

tel. 22 834 28 38

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek - piątek: 7.30-15.30
dyżur: poniedziałek godz. 15.30 -17.00

Dział finansowo-księgowy
tel. 22 834 44 35

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 7.30-15.30
dyżur: poniedziałek godz. 15.30 -17.00
środa: dzień bez przyjęć interesantów

Dyrektor
Krystyna Major

Główna Księgowa

Bożena Zielińska

Zastępca Dyrektora ds. technicznych
Grzegorz Szymański

Sekretariat
tel./fax 22 834 34 42
 
Dyrektor Osiedla oraz Zastępca Dyrektora ds. Technicznych przyjmują interesantów w poniedziałki w godz. 15.30-17.00

 

bielany-administracja

bielany-1Osiedle Bielany jest usytuowane w granicach ulic: Broniewskiego, Jarzębskiego, Księgarzy, Duracza, Jasnorzewskiej, Perzyńskiego i Magiera. Pod względem urbanistycznym rozrzucone jest na całym terenie dzielnicy Bielany.

Zasoby mieszkaniowe Osiedla to 40 budynków mieszkalnych składających się z 2.429 lokali mieszkalnych, w których mieszka 4.470 mieszkańców. Ponadto w zasobach osiedla znajdują się:

  • 186 garaże,
  • 52 miejsca postojowe w halach garażowych
  • 91 boksów motocyklowych,
  • Pawilon handlowo-usługowy,
  • Budynek użytkowy
  • Lokal własny

Ponad 70% budynków mieszkalnych są to budynki o zabudowie niskiej do pięciu kondygnacji, wybudowane w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Najstarszy budynek w zasobach osiedla pochodzi z 1958 r. a najmłodszy z 2007 r.

Stan techniczny wszystkich budynków jest wyrównany. Przeprowadzono ich termomodernizację jak również wymieniono podstawową instalację. Budynki utrzymane są we właściwym stanie technicznym.

Osiedle Bielany wyróżnia się pod wieloma względami. Położone jest wśród zadbanej zieleni. Nowo zaprojektowany plac zabaw wyposażony jest w sprzęt fitness dla dzieci starszych, a dla młodszych jest nowoczesny i atrakcyjny sprzęt zabawowy. Umożliwia to dzieciom i ich rodzicom aktywny wypoczynek i zabawę.

Do terenów osiedla bezpośrednio przylegają i znajdują się niedaleko duże arterie komunikacyjne Warszawy, obsługiwane przez komunikacje miejską i metro. Takie usytuowanie osiedla umozliwia mieszkańcom szybki i wygodny dojazd do każdej dzielnicy miasta.

Historia Osiedla Bielany

bielany-2

  Osiedle Bielany jest jednym z jedenastu osiedli administrowanych przez Warszawską Spółdzielnię Mieszkaniową, położonym na terenie Warszawskiej dzielnicy „Bielany”. Pochodzenie nazwy „BIELANY” najprawdopodobniej pochodzi od białego koloru klasztoru o.. Kamedułów, najstarszego zabytku na Bielanach.

Usytuowane jest w granicach ulic: Broniewskiego, Jarzębskiego, Księgarzy, Duracza, Jasnorzewskiej, Podczaszyńskiego, Perzyńskiego i Magiera.

Zasoby osiedla nie stanowią zwartej zabudowy, ale są rozrzucone w różnych zakątkach dzielnicy, tworząc. trzy tzw kolonie.

W roku 1958 zaczyna się budowa pierwszych bloków, które dają początek osiedlu Bielany. Przy ulicy Stefana Żeromskiego i Pawła Antoniego Fontany powstały 3 budynki o niskiej zabudowie. W obrębie ulic Podczaszyńskiego, Żeromskiego, Jasnorzewskiej i Makuszyńskiego powstają kolejne budynki które zaspakajają potrzeby mieszkaniowe członków Spółdzielni. Sukcesywnie do 1974 roku oddawane do użytku były kolejne budynki. Do nich należy kolonia 2, jest to kompleks bloków usytuowanych przy ulicach: Antoniego Magiera, i Perzyńskiego o raz kolonia 3 najpóźniej wybudowane budynki o niskiej i wysokiej zabudowie ograniczone ulicami Starej Baśni, Gustawa Daniłowskiego. Cały proces inwestycyjny na osiedlu Bielany został zakończony w 2007roku w którym to został wzniesiony 8 kondygnacyjny budynek mieszkalny. Został on wybudowany na miejscu wyburzonego pawilonu handlowego przy ulicy Księgarzy.

Wiodącymi projektantami osiedla Bielany są Państwo Maria i Kazimierz Piechotkowie.

Zasoby osiedla Bielany na dzień dzisiejszy to 40 budynków mieszkalnych składających się z 2429 lokali mieszkalnych, w których mieszka około 4 500 mieszkańców., 3 pawilony w tym 1 na potrzeby Administracji.

Na przestrzeni lat podjęto szereg działań mających na celu unowocześnienie osiedla poprzez wykonanie termomodernizacji wszystkich budynków. Nowe elewacje wyróżniają zasoby osiedla Bielany. Aby utrzymać zasoby w dobrym stanie technicznym wymieniono instalacje centralnego ogrzewania, kanalizacji, ciepłej i zimnej wody, zlikwidowano istniejące do 2003 roku piece gazowe i doposażono 13 budynków w instalację ciepłej wody.

Oddzielną kartą osiedla była i jest prowadzona działalność społeczno kulturalna. Społecznicy szczególną aktywność wykazywali w latach 1969-1984. Wtedy to powstało koło Seniorów, które prowadziło różne formy działalności poprzez organizowanie imprez kulturalnych, wycieczek, spotkań z ciekawymi ludźmi, prelekcji oraz różnych form aktywności fizycznej. Ponadto członkowie koła organizowali zbiórkę pieniędzy na odbudowę Zamku Kólewskiego w Warszawie. Wszystkie te poczynania zostały udokumentowane wpisem do prowadzonej kroniki. (kronika znajduje się w posiadaniu Administracji).  

Pierwszą siedzibą klubu było mieszkanie w budynku przy ulicy Magiera 7, w 1978 do dyspozycji seniorów przekazano klub osiedlowy w nowo wybudowanym pawilonie przy ulicy Daniłowskiego 2/4.

Osiedle Bielany nie przypominają już ponurego blokowiska, to osiedle – ogród. Bogata zieleń otaczająca budynki stwarza atmosferę przytulnego miejsca.

 

Dział w przygotowaniu

Straż Pożarna 998
Pogotowie Ratunkowe 999
Pogotowie Policji 997 lub 112
Oficer Dyżurny II Komisariatu ul. Broniewskiego 58 tel. 22 603-22-01
Pogotowie Gazowe 992
Pogotowie Wod. - Kan. i Pogotowie SPEC 993
Pogotowie Energetyczne - RWE  tel. 22 821-31-31
Pogotowie Elektryczne – Zakład Elektryczno-Budowlany tel. 501-29-86-01
Straż Miejska 986
Awarie Dźwigów tel. 22 549-21-01
Firma LIFT MALKO (od 7:00 do 16:00) tel. 22 796-02-25
Firma Schindler (nowe osiedle)(od 16:00 do 7:00) tel. 22 834-39-77

TELEFONY SŁUŻB MIEJSKICH

Urząd Dzielnicy Bielany ul. Żeromskiego 29 01-882 Warszawa tel. 22 37-33-333
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany ul. Przybyszewskiego 80/82 tel. 22 56-89-100
Dodatki Mieszkaniowe ul. Żeromskiego 29 tel. 22 37-33-106
Punkt Informacyjno -Konsultacyjny Dzielnicy Bielany ul. Żeromskiego 29 tel. 22 37-33-180

Dział w przygotowaniu

DYŻURY CZŁONKÓW RADY OSIEDLA DLA MIESZKAŃCÓW OSIEDLA
pierwszy poniedziałek każdego miesiąca w godz. 15.00 – 17.00 w  Administracji „Młociny”

Aktualnie trwają pracę nad planem pracy Rady Osiedla na 2014 r.

SKŁAD RADY OSIEDLA WSM "MŁOCINY"
wybrany na Zebraniu Mieszkańców Członków WSM
w dn. 05.04.2017r.
 
L.p. Nazwisko i imię Funkcja
1 Daśko Łukasz Przewodniczący RO
2 Szmajda Jerzy Z-ca Przew. RO
3 Szymanek Paweł Z-ca Przew. RO
4 Wiewiór Mirosława Sekretarz RO
     
  KOMISJA   REWIZYJNA  
1 Modzelewska Anna Przewodnicząca Komisji
2 Wróblewska Anna Z-ca Przew. Komisji
3 Turkiewicz Ewa Sekretarz Komisji
4 Cetens Jarosław Członek Komisji
5 Jasiński Jan Członek Komisji
6 Żuchowska Joanna Członek Komisji
     
  KOMISJA   GZM  
1 Dziewulski Bogusław Przewodniczący Komisji
2 Tomasiak Artur Z-ca Przew. Komisji
3 Wiewiór Mirosława Sekretarz Komisji
4 Szmajda Jerzy Członek Komisji
5 Szymanek Paweł Członek Komisji
6 Celejewski Jezry Członek Komisji
     
  KOMISJA SPOŁECZNA  
1 Melon Felicja Przewodnicząca Komisji
2 Gbiorczyk Jolanta Z-ca Przew. Komisji
3 Żyliński Maciej Sekretarz Komisji
4 Pawlewska Anna Członek Komisji
5 Sadkowska Danuta Członek Komisji
6 Soliwoda Marzena Członek Komisji

Dział w przygotowaniu

Dział Techniczny
wejście od strony podwórka
tel. 22 835 24 96 wew. 111

Godziny przyjęć interesantów w Administracji:
poniedziałek: 14.00 - 17.00
wtorek: 10.00 -13.00
środa: 8.00 - 12.00
czwartek: 12.00 - 15.00
piątek: dzień bez przyjęć interesantów

Administratorzy
tel. 22 835 24 96 wew. 108, 109 lub 22 864 85 67

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 14.00 - 17.00
wtorek: 10.00 -13.00
środa: 8.00 - 12.00
czwartek: 12.00 - 15.00
piątek: dzień bez przyjęć interesantów

Księgowość (czynsze)
tel. 22 835 24 96 wew. 103

Księgowość
tel. 22 835 24 96 wew. 114, 115

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 14.00 - 17.00
wtorek:10.00 -13.00
środa: 8.00 - 12.00
czwartek: 12.00 - 15.00
piątek: dzień bez przyjęć interesantów

Dyrektor Osiedla
Jacek Zarychta

Główna Księgowa

Hanna Gocał

Zastępca Dyrektora ds technnicznych
Mirosław Mydłowski

Sekretariat:
tel.: 22 835 24 96 wew. 101
fax: 22 835 24 96 wew. 116

Dyrektor przyjmuje interesanów w poniedziałki, w godzinach 15.00- 16.30

Zastępca Dyrektora ds. technicznych przyjmuje interesantów w czwartki, w godzinach 12.00-15.00

 

Schemat organizacyjny Administracji Osiedla WSM Młociny

 
                               
            DYREKTOR              
                         
                               
  GŁÓWNY KSIĘGOWY               Z-ca DYREKTORA
ds. TECHNICZNYCH
   
                   
                               
            DZ. ADM.- EKSPLOAT.              
                         
            st. administrator              
  KSIĘGOWOŚĆ     administrator     SPECJALISTA    
      spec.ds. kadr, ekspl-rozl. mediów        
  specjalista ds. finans. -ekon.     i obsługa samorządu              
  st. księgowa     Sekretariat     KONSERWATORZY    
  insp.ds. ekon-finansowych                  
  insp ds. windyk. czynszu     GOSPODARZE              
                INSPEKTOR    
                         
                               
                      MAGAZYN    
                         

Wykaz budynków Osiedla WSM MŁOCINY

mlociny-1

Nr Nieruchomości Adres budynku mieszkalnego Ilość lokali
     
  Szegedyńska 1 69
  Szegedyńska 5 161
I Szegedyńska 5a 179
  Wrzeciono 52 163
  Wrzeciono 54a 96
  Szubińska 6 98
    766
  Szegedyńska 4 40
II Szegedyńska 8 70
  Wrzeciono 50 105
    215
III Szegedyńska 10 163
  Wrzeciono 6 175
IV Wrzeciono 8 106
  Wrzeciono 8a 107
  Wrzeciono 10 106
    494
V Wrzeciono 12 c-w /segmenty/ 20
VII Przy Agorze 3 175
  Wrzeciono 55 30
  Wrzeciono 55a 30
VIII Wrzeciono 57 30
  Wrzeciono 57a 30
  Marymoncka 137/139 164
    284
IX Marymoncka 129 28
  Marymoncka 131 34
    62
XVIII Wrzeciono 12 171
OGÓŁEM:   2350

Dział w przygotowaniu

POGOTOWIE RATUNKOWE - 999
KOMISARIAT POLICJI - 997
STRAŻ POŻARNA - 998
STRAŻ MIEJSKA - 986
lub z tel. komórkowego - 112

SŁUŻBY TECHNICZNE

INSTALACJE WEWNĘTRZNE

POGOTOWIE WOD.-KAN. w godz. 15:00-7:00 22 666-17-14 lub 15
POGOTOWIE ELEKTR. w godz. 15:00–6:00 607-444-555
POGOTOWIE DALKIA 993

INSTALACJE ZEWNĘTRZNE

POGOTOWIE KANALIZACYJNE 22 445-50-00
POGOTOWIE ENERGETYCZNE 22 821-51-11 lub 22 821-31-31
OŚWIETLENIE (latarnie uliczne) 662 -055-027
BIURO MELDUNKOWE ul. Żeromskiego 29 22 37-33-571
STRAŻ MIEJSKA 986

Dział w przygotowaniu

Dyżury Członków Rady Osiedla Piaski odbywają się w czwartki, w godzinach 18.00 - 19.00. 

Dyżury członków Rady Osiedla odbywają się w każdy czwartek
w godz.18.00-19.00
w pokoju Rady Osiedla
Klub Piaski - ul. Broniewskiego 71

Skład Rady Osiedla WSM „PIASKI”

kadencja  2017- 2020

  1. Przewodnicząca - Kurek Małgorzata
  2. V-ce przewodniczący - Radzimirski Cezary
  3. V-ce przewodnicząca - Piwowarczyk Ewa
  4. Sekretarz – Sudra - Czerwińska Zofia
  5. Przewodnicząca  Komisji Rewizyjnej - Rusinowska Teresa
  6. Przewodniczący  Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi - Deszcz Janusz
  7. Przewodniczący Komisji Handlu i Usług - Muczyński Kazimierz
  8. Przewodniczący  Komisji  ds. Społeczno - Kulturalnych - Michałowski Andrzej
  9. Przewodnicząca Komisji Windykacji i Należności - Śliwińska Barbara
  10. Przewodnicząca Komisji ds. Zieleni i Małej Architektury - Urbańska Elżbieta

Pozostali członkowie Rady Osiedla

  1. Dąbrowska Krystyna
  2. Dybowska Wanda
  3. Frątczak Irmina
  4. Grabski Marian
  5. Grajda Henryk
  6. Juhre Iwona
  7. Krawczyk Anna
  8. Krasucka Elżbieta
  9. Kozieł Małgorzata
  10. Łukasik Jarosław
  11. Pastuszka Agnieszka
  12. Rybicka Alina
  13. Stojek Teresa
  14. Woch Zbigniew
  15. Zieliński Zbigniew

Obsługa Rady Osiedla

Alina Kaniewska

tel. 22- 669- 52- 52 wew. 1

Dział Techniczny
zgłoszenia + RO

22 669 52 52 w 23,
22 669 52 52 w 27,
22 669 52 52 w 28

22 669 52 52 w 20
22 669 52 52 w 21
22 669 52 52 w 24
22 669 52 52 w 25

Dział księgowości Osiedla Wawrzyszew

ul. Petofiego 3, Warszawa

tel. 22 835 92 73 wew. 22,23,25,26

fax: 22 835 92 73 wew. 28

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 13.00 -17.00
wtorek, czwartek, piątek:8.00 - 13.00
środa: dzień bez przyjęć interesantów
Dyrektor
Bożena Sezonienko

Główna Księgowa
Hanna Mączyk
 
Zastępca Dyrektora ds. technicznych
Janusz Gnitecki
 
Sekretariat
tel. 22 669 52 52 w 10
fax: 22 639 89 27
 
Dyrektor Osiedla przyjmuje interesantów  w poniedziałki, w godz. 14.00-17.00
                                                 
                    Zarząd
Spółdzielni
                         
                                Rada Osiedla
WSM Piaski
               
              Zastępca Dyrektora
ds. technicznych
    Dyrektor Osiedla
WSM Piaski
              Główny Księgowy
Osiedla WSM Piaski
         
                                         
                                                 
                                                 
Inspektor ds.
Pracowniczych
    Radca
Prawny
            Specjalista ds.
Ekonomicznych
  Sekretarz
Rady Osiedla
    Starszy
Administrator
    Księgowa ds.
Windykacji
    Kierownik Klubu
Osiedla WM Piaski
   
                                 
                                                 
                                                 
Kierownik robót
Majster – Inspektor
Nadzoru ds.
Sanitarnych
    Kierownik robót
Majster – Inspektor
Nadzoru ds.
Budowlanych
      Kierownik robót
Majster – Inspektor
Nadzoru ds.
Budowlanych
    Inspektor ds.
Zgłoszeń
        Administratorzy     Księgowa ds.
Rachuby Płac
    Inspektor ds.
Społeczno-
Kulturalnych
   
                Dozorcy                
                                       
              Magazynier         Inspektor ds.
Administracyjnych
    Księgowa ds.
Gospodarki
Materiałowej
         
                      Sprzątaczka
Administracji
            Sprzątaczka    
Monterzy instalacji
Wod.-kan.
    Dekarze – murarze       Murarze – malarze                            
              Zaopatrzeniowiec         Inspektor Nadzoru
ds. Zieleni
               
                      Dozorca Ochrony
Mienia
        Księgowa ds.
Rozliczania
Kosztów
    Portier    
Konserwatorzy
Instalacji
Centr. ogrz.
    Stolarze – szklarze       Murarze                            
                          Konserwator
ds. Zieleni
             
                                             
      Ślusarze – spawacze       Elektrycy                       Księgowa ds.
Rozliczania
Mediów
         
Monterzy
Spawacze
                                         
                                             
              Malarze                                  
                                               
                                                 

 

piaski-x2Zasoby Osiedla "Piaski"

  • Powierzchnia gruntu - 245 649,87 m2 w tym tereny zielone 129 521,72 m 2
  • Powierzchnia użytkowa - 206 035,00 m2 w tym lokale mieszkalne  -181 341,00 m2
  • Ilość budynków  84 w tym 77 budynków mieszkalnych o łącznej liczbie mieszkań 3 885 tj.

Stare zasoby:

  • 4 budynki 10 piętrowe, dwu klatkowe po 242 lokale
  • 3 budynki 10 piętrowe, jedno klatkowe po 64 lokale
  • 43 budynki 4 piętrowe, trzy klatkowe po 30 lokali
  • 6 budynków 4 piętrowe, siedmio klatkowe po 140 lokali

Nowe zasoby:

  • 1 budynek o zróżnicowanych kondygnacji, sześcio klatkowy 106 lokali w tym 12 lokali użytkowych
  • 20 budynków o zróżnicowanych kondygnacjach, w tym 501 lokali
  • 5 pawilonów handlowo-usługowych wolnostojących

piaski-3Na Osiedlu znajduje się:

  • 5 placów zabaw 
  • 3 przedszkola
  • 1 żłobek
  • 1 szkoła podstawowa
  • 9 parkingów ogrodzonych z 483 miejscami postojowymi
  • 210 uygrodzonych miejsc w zatokach postojowych z blokadami
  • 410 miejsc postojowych ogólnodostępnych
  • 41 garaży indywidualnych
  • 11 hal garażowych z 472 miejscami postojowymi

Liczba mieszkańców 7 754

W czwartym kwartale 2013 r. do zasobów Osiedla "Piaski" dołączona została nowa inwestycja przy ulicy Niedzielskiego I etap:

  • Powierzchnia użytkowa 8 259,90 m2 w tym 245,35 m2 lokale użytkowe
  • 1 budynek o zrożnicowanych kondygnacjach, dwu klatkowy ilość lokali 34
  • 1 budynek o zróżnicowane siedmio klatkowy ilość lokali 88
  • 1 hala garażowa ze 154 miejscami postojowymi
  • 4 lokale użytkowe

Dział w przygotowaniu

Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne Instalacji Domowych
Pogotowie Elektryczne
Pogotowie Gazowe
Pogotowie Dźwigowe
Pogotowie Ratunkowe
Pogotowie Ratunkowe dla Bielan
Pogotowie Policji
Komisariat Policji
Straż Pożarna
Straż Miejska Bielany, ul. Broniewskiego 59A
Straż Miejska Bielany, ul. Rydygiera 3a
Policja, Komisariat ul. Żeromskigo7
Pogotowie Ciepłownicze SPEC (sieci zewnętrzne i węzły)
Pogotowie MPWiK (sieci zewnętrzne)
Biuro meldunkowe, ul. Żeromskiego 29
Biuro Adresowe, ul. Andersa 30 
993,  22 841 06 04
22 633-64-12, 602-239-451
992 lub 22 628-45-87, 22 628-45-97
22 633-64-12;   602 239 451
999, 22 628-24-24
22 834-30-03
997, 22 826-24-24
22 834 77 77;   22 603 76 61
998, 22 835-82-10,11; 22 834-13-01,02
22 669-01-91
986,
22 603-71-55,  22 834-83-83
993
994,  22 841-06-04
22 373 30 47
22 831 99 77 

Dział w przygotowaniu

Rada  Osiedla
przyjmuje  członków i interesantów :

poniedziałki i czwartki w godz. 18.00 - 20.00
wtorki, środy, piątki w godz. 9.00 - 11.00

tel. 22 663 60 44

Aktualnie trwają pracę nad planem pracy Rady Osiedla na 2018 r.

Przewodniczący - Sielski Jacek
Wiceprzewodnicząca - Obtułowicz Małgorzata
Wiceprzewodnicząca - Paderewska Zofia
Sekretarz - Piotrkiewicz Alicja

 

Komisja Rewizyjna Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew"

Wodzicka Anna (Przewodnicząca)
Czaplarski Bogusław (Zastępca)
Obojski Janusz (Sekretarz)
Piotrkiewicz Alicja
Kulibaba Mariann
Bętkowska Jolanta
Sobczak Anna

Komisja GZM Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew"

Jędrzejowska - Popiołek Małgorzata (Przewodnicząca)
Jerzy Ślusarczyk (Zastępca)
Kuczaba Konrad (Sekretarz)
Paszkin Edward
Sobczak Anna
Zaborska Krystyna
Obtułowicz Małgorzata

Wojewódka Agnieszka

Komisja Ochrony Środowiska i Bezpieczeństwa Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew"

Morawski Zygmunt (Przewodniczący)
Kuczaba Konrad (Zastępca)
Czaplarski Bogusław (Sekretarz)
Lasota Maciej
Bożyk Michał
Słyk Artur
 

Komisja Handlu i Usług Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew"

Mazowiecka Elżbieta (Przewodnicząca)
Kulibaba Marianna (Zastępca)
Frycz Janina (Sekretarz)
Paderewska Zofia
Kamiński Stanisław
Słyk Artur
Sawicki Wiesław

Karpińska Maria

Komisja Społeczno - Kulturalna Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew"

Szemieto Maciej (Przewodniczący)
Wojewódka Agnieszka (Zastępca)
Karpińska Maria (Sekretarz)
Górniak Barbara
Obtułowicz Małgorzata
Frycz Janina
Bożyk Michał
Maciej Lasota
 

Komisja Przekształceń Własnościowych i Infratruktury Rady Osiedla WSM "Wawrzyszew"

Bętkowska Jolanta (Przewodnicząca)
Janusz Obojski (Zastępca/Sekretarz)
Piotrkiewicz Alicja
Wodzicka Anna
Jędrzejowska - Popiołek Małgorzata
Zaborska Krystyna

 

 

 

 

 

Rada Osiedla Wawrzyszew
ul. Petofiego 3 (pawilon),  01-917 Warszawa
 
Godziny pracy sekretariatu RO i dyżury członków Rady Osiedla:
poniedziałki, czwartki 18.00 - 20.00
wtorki, środy, piątki 9.00 - 11.00

telefon: 22 663 60 44
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny
tel. 22 864 63 02 lub 22 864 95 87

Dział eksploatacji
tel. 22 864 89 65
fax: 22 864 63 01
 
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 7.30 – 17.00

wtorek, czwartek, piątek: 7.30 - 15.30
środa: dzień bez przyjęć interesantów

Księgowość Administracji Osiedla Wawrzyszew
ul. Petofiego 3
tel. 22 835 92 73 wew. 22,23,25,26
fax: 22 835 92 73 wew. 28
 
Przyjęcia interesantów:
poniedziałek: 13.00 – 17.00
wtorek, czwartek, piatek: 8.00 – 13.00
środa: dzień bez przyjęć interesantów

Dyrektor

Piotr Buczyński

Główna Księgowa

Elżbieta Brzozowska

Zastępca Dyrektora ds. technicznych

Jacek Chyliński

Sekretariat:
tel. 22 864 63 83

fax: 22 864 89 65

Dyrektor przyjmuje interesantów w poniedziałki w godz. 14.00 -17.00

 

wawrzyszew-administracja

Wykaz budynków na Osiedlu WSM Wawrzyszew

wawrzyszew-plan-osiedla

Lp

Adres budynku (obiektu)

Data przyjęcia do użytku

Liczba mieszkań

1

Andersena 2

1.12.1974r.

367

2

Andersena 3

1.05.1979r.

108

3

Andersena 4

1.01.1976r.

0

4

Andersena 5

1.03.1979r.

108

5

Andersena 6

26.01.1980r.

194

6

Balzaka 2

20.03.1976r.

372

7

Czechowa 2

1.06.1975r.

305

8

Dantego 1

1.06.1980r.

52

9

Dantego 1a

20.01.1981r.

49

10

Dantego 1b

1.06.1980r.

51

11

Dantego 3

1.05.1980r.

51

12

Dantego 5

15.05.1980r.

107

13

Dantego 7

6.06.1975r.

434

14

Goldoniego 1

1.07.1976r.

0

15

Petofiego 1

15.09.1980r.

95

16

Petofiego 2

25.03.1981r.

95

17

Petofiego 3

1.12.1977r.

0

18

Petofiego 4

1.09.1980r.

96

19

Petofiego 6

10.12.1980r.

96

20

Petofiego 8

10.12.1980r.

95

21

Reymonta 21

1.11.1974r.

376

22

Reymonta 23

1.09.1975r.

434

23

Szekspira 1

15.10.1988r.

44

24

Szekspira 2

15.08.1975r.

441

25

Szekspira 3

1.07.1988r.

43

26

Szekspira 4

1.06.1975r.

510

27

Tołstoja 1

25.02.1976r.

435

28

Tołstoja 3

1.02.1988r.

43

29

Tołstoja 4

15.07.1987r.

44

30

Wolumen 25a

1.01.1983r.

0

 

Razem

 

5 045

Dział w przygotowaniu

AWARIE TECHNICZNE

DZIAŁ TECHNICZNY
22 839-48-41

poniedziałek 7.30-17.00,
wtorek- piątek 7.30-15.30

POZA GODZINAMI PRACY ADMINISTRACJI

POGOTOWIE GAZOWE
992

POGOTOWIE CIEPŁ. - SPEC
993

POGOTOWIE WOD.- KAN.
22 666-17-14 /PUH KOZAK/

POGOTOWIE ELEKTRYCZNE
(Maltel) 530 80 10 60

POGOTOWIE DŹWIGOWE

Schindler
800-1600 - 22-54-92-101
po 1600i święta - 801-880-013

OTIS
800-1600 - 800-444-555
po 1600i święta - 800-444-555

  1. Winda Warszawa Sp. z.o.o. 800 15 18 18; 22 643 74 75; 22 641 19 16 

TELEFONY ALARMOWE
POGOTOWIE RATUNKOWE 999 lub 22 834-30-03
STRAŻ POŻARNA 998 lub 22 834-13-01
POLICJA 997 lub 112 lub 22 603-71-16/04/
STRAŻ MIEJSKA 986 lub 22 869-40-22

Dział w przygotowaniu

Dyżury Członków Prezydium RO

Godziny przyjęć mieszkańców: 16.00 - 17.00
W pierwszy poniedziałek miesiąca.

Aktualnie trwają pracę nad planem pracy Rady Osiedla.

RADA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II - KADENCJA 2017 - 2020
     
1. Kurek Andrzej  PRZEWODNICZĄCY 
2. Cegiełka Tadeusz  ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO 
3. Katus Roman  ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO 
4. Wolanin Anna  SEKRETARZ 
  KOMISJA GZM  
5. Sidor Jacek PRZEWODNICZĄCY KOMISJI GZM
6. Barańska Barbara  CZŁONEK KOMISJI GZM 
7. Kucharski Tadeusz  CZŁONEK KOMISJI GZM 
8. Zieliński Tomasz  CZŁONEK KOMISJI GZM 
  KOMISJA REWIZYJNA  
9. Chruściel Wiesław PRZEWODNICZĄCY KOMISJI GZM
10. Mórawska-Toczek Beata  CZŁONEK KOMISJI REWIZYJNEJ 
11. Pawłowska Alicja  CZŁONEK KOMISJI REWIZYJNEJ 
12 Rzewuska Zuzanna  CZŁONEK KOMISJI REWIZYJNEJ 
13. Palczewska Ewa  CZŁONEK KOMISJI REWIZYJNEJ 
  KOMISJA SPOŁECZNA  
14. Woźniak Teresa  PRZEWODNICZĄCA KOMISJI SPOŁECZNEJ 
15. Kaczkowska Aurelia  CZŁONEK KOMISJI SPOŁECZNEJ 
16. Szałajska Magdalena  CZŁONEK KOMISJI SPOŁECZNEJ 
17. Świątkowska Beata  CZŁONEK KOMISJI SPOŁECZNEJ 
18. Żebrowski Jerzy  CZŁONEK KOMISJI SPOŁECZNEJ 
 
Dyżury Członków  Rady Osiedla WSM Żoliborz II w okresie :  czerwiec - grudzień 2017r
Lp Data W godz. Nazwisko i Imię Funkcja w Radzie Osiedla
1. 12.06.2017 16.00 - 17.00 Tadeusz Cegiełka V-cePrzewodniczący Rady Osiedla
2. 04.09.2017 16.00 - 17.00  Roman Katus V-ce Przewodniczący Rady Osiedla
3. 18.09.2017 16.00 - 17.00 Tomasz Zieliński Członek  Komisji GZM
4. 02.10.2017 16.00 - 17.00 Aurelia Kaczkowska Członek Komisji Społecznej
5. 16.10.2017 16.00 - 17.00 Ewa  Palczewska Członek Komisji Rewizyjnej
6. 06.11.2017 16.00 - 17.00 Zuzanna Rzewuska Członek Komisji Rewizyjnej
7. 20.11.2017 16.00 - 17.00 Alicja Pawłowska Członek  Komisji Rewizyjnej 
8. 04.12.2017 16.00 - 17.00 Beata Mórawka - Toczek Członek Komisji Rewizyjnej
9. 18.12.2017 16.00 - 17.00 Wiesław Chruściel Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

 

Dział w przygotowaniu

Dział Techniczny
tel. 22 839 48 41

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 12.00 – 17.00

wtorek, czwartek, piątek: 8.00 - 13.00
środa: dzień bez przyjęć interesantów

Dział Księgowości
tel. 22 869 03 10

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 12.00 – 17.00

wtorek, czwartek, piątek: 8.00 - 13.00
środa: dzień bez przyjęć interesantów

Dyrektor

Cezary Kurkus

Główna Księgowa

Marzanna Bajurska

Zastępca Dyrektora ds technicznych

Andrzej Piórkowski

tel./fax: 22 839 34 92

Dyrektor przyjmuje interesantów w poniedziałki w godz. 15.00-17.00

zoliborz-ii-schemat

zoliborz-ii-3Osiedle Żoliborz II jest administrowane przez Administrację Osiedla WSM Żoliborz II z siedzibą przy ul. ks. T. Boguckiego 1 w Warszawie, jest osiedlem należącym do najstarszej w stolicy spółdzielni mieszkaniowej - liczącej 90 lat - Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.

Osiedle pod względem urbanistycznym jest „rozrzucone” na terenie dzielnicy Żoliborz, usytuowane w 3 koloniach  w granicach następujących ulic:

  1. Broniewskiego, Krasińskiego, ks. Jerzego Popiełuszki tzw. Kolonia „Serek”.
  2. Al. Wojska Polskiego, Ks. T. Boguckiego , Gen. Zajączka tzw. Kolonia „Południe”.
  3. ul. Dymińska  tzw. Kolonia  „ Dymińska”.

Zasoby mieszkaniowe Osiedla to 34 budynki mieszkalne składających się z 2 624 lokali mieszkalnych, w których mieszka ok. 4470 mieszkańców,185 garaży, 108 miejsc postojowych  w 1 hali garażowej, 42 boksów motocyklowych, 4 pawilonów handlowo-usługowych, jednego budynku  własnego (Administracja), oraz 120 płatnych miejsc parkingowych.

Ok. 70% budynków mieszkalnych są to budynki o zabudowie niskiej do 5 kondygnacji, wybudowane w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku- najstarszy budynek w zasobach Osiedla pochodzi z 1959 r.  a najmłodszy z 2009 r.

Zoliborz IIStan techniczny budynków mieszkalnych jest w miarę podobny. Przeprowadzono ich termomodernizację. Za kilka miesięcy  będzie doposażony w instalację ciepłej wody już ostatni budynek.

Na każdej nieruchomości mamy urządzone małe place zabaw dla dzieci, wyposażone  w nowy sprzęt zabawowy co umożliwia zabawę dzieciom na terenie zamieszkania.

Do terenów Osiedla bezpośrednio przylegają i znajdują się nieopodal duże arterie komunikacyjne – Jana Pawła II, Al. Wojska Polskiego, obsługiwane przez komunikację miejską oraz stacja metro Dworzec Gdański. Takie usytuowanie umożliwia szybki i wygodny dojazd do każdego miejsca Warszawy.

Na terenie Osiedla Żoliborz II zlokalizowanych jest wiele sklepów, w sąsiedztwie znajdują się: przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjalna, liceum ogólnokształcące, przychodnia lekarska, Poczta Polska, CH „Arkadia”.

Dział w przygotowaniu

Pog. gazowe po godz. pracy administracji  992
Pogotowie SPEC  993
Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne 505 510 801
Pogotowie Dźwigowe OTIS  800 444 555
Pogotowie Dźwig. LIFT-MALKO  22 796 02 25 lub 22 834 39 77
Pogotowie Dźwig. Schindler 22 549 21 00

Dział w przygotowaniu

Rada Osiedla przyjmuje:

w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach 18.00-19.00 

w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w godzinach 12.00-13.00

miejsce przyjęć: sala konferencyjna w budynku ADM Braci Załuskich 7

Rada Osiedla przyjmuje:

w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach 18.00-19.00 

w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w godzinach 12.00-13.00

miejsce przyjęć: sala konferencyjna w budynku ADM Braci Załuskich 7

RADA OSIEDLA ŻOLIBORZ III

PREZYDIUM

 

 

1. Poroch Zbigniew

przewodniczący

Nieruchomość III

2. Lange Ewa

z-ca przewodniczącego

Nieruchomość III

3. Urban Laura

z-ca przewodniczącego

Nieruchomość III

4. Skoczek Karolina

sekretarz

Nieruchomość III

KOMISJA REWIZYJNA      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

opiniowanie i kontrola realizacji planu gospodarczo-finansowego,
kontrola realizacji uchwał rady i wniosków mieszkańców

  1. Piskorski Grzegorz

przewodniczący

Nieruchomość VI

  1. Błachowicz Witold

członek

Nieruchomość III

  1. Jurczak Krystyna

członek

Nieruchomość V

  1. Dziliński Bartłomiej

członek

Nieruchomość X

KOMISJA GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

opiniowanie rzeczowego planu remontów i potrzeb remontowych,
nadzór nad stanem technicznym osiedla

1.      Sadowski Sławomir

przewodniczący

Nieruchomość IV

2.      Lange Ewa

członek

Nieruchomość III

3.      Lenczewski Łukasz

członek

Nieruchomość I

4.      Ostrowski Łukasz

członek

Nieruchomość I

5.      Poroch Zbigniew

członek

Nieruchomość III

6.      Skoczek Karolina

członek

Nieruchomość III

KOMISJA SPRAW SPOŁECZNYCH      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zapomogi, orzeczenia o niepełnosprawności oraz szeroko rozumiane sprawy społeczne

  1. Nawrot Ewa

przewodnicząca

Nieruchomość I

  1. Końka-Słotwińska Jolanta

członek

Nieruchomość V

  1. Pawlak Dariusz

członek

Nieruchomość I

  1. Sapa Janusz

członek

Nieruchomość I

  1. Stachowska Jolanta

członek

Nieruchomość I

  1. Urban Laura

członek

Nieruchomość III

 

Dyżury Rady Osiedla - w siedzibie ADM (sala konferencyjna)

w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godz. 18.00 - 19.00

w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w godz. 12.00 - 13.00

Zachęcamy do kontaktowania się z Radą Osiedla za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub adresy poszczególnych komisji.

Dział w przygotowaniu

Dział techniczny
tel. 22 203 45 80 wew. 4

fax. 22 203 45 82

Zgłoszenia awarii
tel. 22 2013 45 80 wew. 1



Administratorzy
tel. 22 203 45 80 wew. 2

Księgowość
tel. 22 203 45 80 wew. 3

Windykacja
tel. 22 203 45 80 wew. 5

Dyrektor
Mirosław Mikielski

Główny Księgowy

Sylwester Mroczek

Zastępca Dyrektora ds technicznych
Grzegorz Stachowiak

Sekretariat
tel. 22 203 45 80
Fax: 22 203 45 81

zoliborz-iii-schemat

zoliborz-iii-2Budowę Żoliborza III, rozpoczęto w początku lat 60-ych, jako kontynuację budownictwa WSM-u z lat międzywojennych. Koncepcję urbanistyczną całego osiedla tworzyła arch. Skibniewska, wybitny architekt nawet na skalę europejską w tamtych latach. Równocześnie pełniła funkcje polityczne, m.in. v-ice marszałka sejmu co otwierało drzwi i ułatwiało podjęcie decyzji. Budynki zaprojektowane zostały w bardzo małym zagęszczeniu z przewagą zieleni i akwenów do rekreacji. Na osiedlu kręcono filmy, oprowadzano zagraniczne delegacje i wycieczki. Zastosowane rozwiązania przedstawiano jako wzór dla innych architektów, z założenia mieszkania miały dojrzewać razem z mieszkańcami dzięki zastosowanych segmentowym konstrukcjom ścian działowych. W większości sukcesorami mieszkań była warszawska inteligencja i przedstawiciele władzy. Zabudowa wysoka zaplanowana została jako etap przejściowy dla młodej rodziny. W większości przypadków plany pozostały na papierze, a w małych mieszkaniach do dnia dzisiejszego mieszkańcy starzeją się razem z budynkami, które miały być tylko przystankiem do lepszych większych mieszkań. Tym niemniej budynki posadowione są na bardzo dużej przestrzeni, na 25 ha powierzchni posadowionych jest tylko 70 budynków co daje średnio 3 budynki na 1 ha terenu. Co było komfortem w tamtych latach stało się zmorą dzisiejszej rzeczywistości. Wysokie opłaty za użytkowanie wieczyste i duże powierzchnie do sprzątania windują koszty znacznie wpływają na wysokość opłat za lokale. Dodatkowo nie planowano dużych pawilonów handlowo-usługowych stąd znikome obecnie dodatkowe przychody z najmu. Mimo wszystko otoczenie jest atutem i nie brakuje nabywców na oferowane do sprzedaży mieszkania.

Osiedle podzielone zostało na dwie enklawy zabudowy niskiej, łącznie 40 budynków i trzy enklawy zabudowy wysokiej, 26 budynków XI kondygnacyjnych. Łączna powierzchnia użytkowa ponad 173 tys. m2 . Plan miejscowy z roku 2002, na całe Osiedle nałożył kaganiec niezmienności. Musimy utrzymywać nie mniej niż 50% terenów zielonych a wszystkie budynki od zewnątrz mają zachować elewacje z koncepcji architektonicznych. Nie wolno też dokonywać nowych naniesień i nowej zabudowy. Z tytułu ograniczeń wynikających z planu miejscowego od roku 2007 Spółdzielnia jest w sporze sądowym z M. St. Warszawa o odszkodowanie przekraczające według szacunków biegłych ponad 20 mln. zł. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnego prawomocnego wyroku w tych sprawach.

Podział osiedla na nieruchomości

zoliborz-iii-1NIERUCHOMOŚĆ I
budynki:
Sady Żoliborskie 3, 5, 7, 7a, 9, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17
Krasińskiego 26, 28, 28a, 30, 32, 34, 34a
Broniewskiego 14, 16, 16a
Braci Załuskich 2, 4, 6
 
NIERUCHOMOŚĆ II
budynki:
Popiełuszki 17, 17a, 17b, 17c
 
NIERUCHOMOŚĆ III
budynki:
Broniewskiego 20, 22, 22a, 24, 24a, 26
Braci Załuskich 3, 3a
 
NIERUCHOMOŚĆ IV
budynki:
Gojawiczyńskiej 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15
Tołwińskiego 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18
 
NIERUCHOMOŚĆ V
budynki:
Włościańska 2, 4, 4a, 6, 6b, 8, 10, 10a, 10b, 14, 14a, 18a
 
NIERUCHOMOŚĆ VI
budynki:
Włościańska 16, 18

NIERUCHOMOŚĆ X
budynek:
Gojawiczyńskiej 17

Dział w przygotowaniu

Godziny pracy

poniedziałek: 07:30 – 17:00; wtorek, środa, czwartek, piątek: 07:30 – 15:30

tel.22 568 97 77

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny przyjęć interesantów w poszczególnych Działach znajdują się w zakładce Administracja. Środa jest dniem wewnętrznym, bez przyjęć Interesantów.

Numer KRS: 0000074605

REGON: 000489811

NIP: 525-000-64-95

Numer Konta Bankowego : 60 1020 1026 0000 1102 0304 2207

PKO BP S.A. 20  O /Warszawa

Kontakt w godzinach pracy Sekretariatu Rady Osiedla pokój nr 11:

 

Wtorek                                               10:00 – 14:00

Środa                                                 10:00 – 14:00

I oraz III Czwartek miesiąca             10:00 – 14:00

II oraz IV Czwartek miesiąca            14:00 – 17:00

e-mail:            Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. kom.         533 263 259.

MIEJSKIE TELEFONY ALARMOWE

POGOTOWIE RATUNKOWE Tel. 999 lub Tel. 22-628-24-24
POGOTOWIE RATUNKOWE-ŻOLIBORZ Tel. 22-834-30-03
POGOTOWIE POLICJI Tel. 997 lub Tel. 22-826-24-24
STRAŻ POŻARNA 998
KOMENDA POLICJI
ul. Rydygiera 3A
Tel. 22-603-71-04
Tel. 22-603-71-16
Tel. 22-603-71-80
STRAŻ MIEJSKA
ul. Szegedyńska 13A
Tel. 986 lub Tel. 22-869-93-41

SŁUŻBY TECHNICZNE ALARMOWE

POGOTOWIE INST. WOD-KAN /AWARIE DOMOWE/
W DNI POWSZEDNIE OD GODZ. 15.30
W POZOSTAŁE DNI CAŁĄ DOBĘ
„POSEJDON”
Tel. 784-979-729
POGOTOWIE GAZOWE Tel. 992 lub Tel. 22-628-45-87
MPW i K Tel . 994
ZEC ŻOLIBORZ
OD GODZ. 7.00 – 15.00
Tel. 22-633-44-71
POGOTOWIE C.O. :
DALKIA WARSZAWA S.A. /ZASILANIE/ OD GODZ. 16.00
KONSERWACJA INSTALACJI C.O. „POSEJDON” OD GODZ. 16.00

Tel. 993
Tel. 784-979-729
POGOTOWIE ELEKTRYCZNE
awarie oraz oświetlenie terenu po 16ºº
Tel. 22 721-82-99
Tel. 512-461-665
NAPRAWA DŹWIGÓW
OTIS (Dot. budynków Elbląska 47, 67)
Schindler (Dot. budynków Saperska 1,3,6)


Tel. 800-444-555
Tel. 22 549 21 01
Tel. 22 336 11 01
Instalatorstwo Elektryczne Elektromechanika Dźwigowa
Dot. budynków
• Krasińskiego 38C, 40A,
• Broniewskiego 9A, 9E, 21, 13A, 11B, 33
• Przasnyska 14A, 16B, 24
• Elbląska 10, 65, 45, 41, 37
Tel. 508-064-352

TWOIM DZIELNICOWYM JEST:

ZATRASIE
Piotr Kaliński
Tel. 600-997-790

RUDAWKA
Paweł Krawczyk
Tel. 600-997-409

Dział w przygotowaniu

Harmonogram dyżurów Rady Osiedla Sierpień – Grudzień 2018

14 sierpień      godz. 18:00 – 19:00

11 wrzesień    godz. 18:00 – 19:00

9 październik  godz. 18:00 – 19:00

13 listopad      godz. 17:00 – 18:00

11 grudzień    godz. 18:00 – 19:00

Harm. posiedzen komisji temat. RO Z4

Przewodnicząca Rady Osiedla                    Lidia Grzymska

Wiceprzewodnicząca Rady Osiedla            Elżbieta Koźlicka

Sekretarz Rady Osiedla                               Anna Dymowska

Przewodniczący Komisji G.Z.M.                Zenon Popławski

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej          Monika Wielbut

Skład Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi:

Przewodniczący                                           Zenon Popławski

Zastępca Przewodniczącego                        Janusz Ujazdowski

Sekretarz                                                      Katarzyna Wierzbińska

Członek                                                        Wojciech Bojanowski

Członek                                                        Mirosław Żuraw

Skład Komisji Rewizyjnej:

Przewodnicząca                                           Monika Wielbut

Zastępca Przewodniczącej                           Lidia Grzymska

Sekretarz                                                      Anna Dymowska

Członek                                                        Elżbieta Koźlicka

Pokój NR 31, III PIĘTRO
Tel. 22  568 97 91

GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:
Poniedziałek godz. 15.00 – 15.30

Dyżur:
poniedziałek godz. 15.30 -17.00
wtorek -  piątek godz. 10.00 – 14.00

Inspektorzy ds. technicznych tel. 22 568 97 73

Godziny pracy

poniedziałek – piątek:  07:30 – 15:30

Rozliczenia (CO) . tel. 22 568 97 71

Godziny przyjęć interesantów

poniedziałek – piątek: 07:30 – 15:30;

Kancelaria / Zgłoszenia awarii tel. 22 568 97 62

Godziny przyjęć interesantów

poniedziałek: 07:30 – 17:00; wtorek ,środa, czwartek, piątek 07:30 – 15:30

Kierownik Eksploatacji(rozliczenia CW,ZW) tel. 22 568 97 78

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 07:30 – 15:30

środa – dzień bez przyjęć interesantów

Administratorzy tel.22 568 97 70 tel. 22 568 97 67

Godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek: 12:00 - 17:00; wtorek, czwartek, piątek: 08:00 – 12:00

środa - dzień bez przyjęć interesantów

Rozliczenia z mieszkańcami tel. 22 568 97 66

Godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek:  12:00 – 17:00; wtorek, czwartek, piątek:  08:00 – 12:00

środa   -  dzień bez przyjęć interesantów

Windykacja tel. 22 568 97 85

Godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek: 12:00 – 17:00; wtorek, czwartek, piątek:  08:00 – 12:00

środa -  dzień bez przyjęć interesantów

Dyrektor Osiedla – Witold Ruczko

Zastępca Dyrektora Osiedla ds. technicznych – Dominik Cygan

Główna księgowa – Bożena Malinowska

Sekretariat: tel.22 568 97 77

Dyrektor Osiedla przyjmuje interesantów w poniedziałki w godzinach: 15:00 – 17:00

 

zoliborz-iv-schemat

Dział w przygotowaniu

Zatrasie

Zatrasie – jedno z dwóch osiedli będących w zasobach WSM Żoliborz IV, znajdujące się w pobliżu Sadów Żoliborskich. Osiedle powstało na gruntach dawnej kolonii im. Tadeusza Kościuszki. Osiedle znajduje się między ulicami: Przasnyska, Władysława Broniewskiego, Krasińskiego, Elbląska i Izabeli. Osiedle budowane w latach 1962-1968 wg projektu prof. arch. Jacka Nowickiego z zespołem.

W latach 60. XX wieku na osiedlu umieszczono metaloplastyczne rzeźby Tadeusza Zarzyckiego, prawdopodobnie inspirowane lotem załogi Apollo 11 na księżyc.

Osiedle w ciągu ostatnich lat było modernizowane, budynki odnowiono, a także wprowadzono modyfikacje w układzie licznej zieleni. Do nietypowych cech architektonicznych osiedla należą ogrody umiejscowione przy parterowych mieszkaniech budynków (z terenem podniesionym do 1. piętra w niektórych z bloków) oraz duże, jak na osiedla wielorodzinne, zielone przestrzenie pomiędzy budynkami.

Osiedle jest obecnie w dobrym stanie technicznym, są tam  m.in. tereny wypoczynkowe i parkowe oraz liczne place zabaw dla dzieci. Bloki mieszkalne mają od 3 do 10 pięter w zależności od budynku. W części wschodniej osiedla znajduje się Szkoła Podstawowa nr 92 im. Jana Brzechwy, od listopada 1967 do maja 2004 im. Ernesto Guevary będąca szkołą - pomnikiem tysiąclecia państwa polskiego.

Charakterystyka Osiedla

Kancelaria nr telefonu 22 568 97 62, 22 568 97 70

Osiedle Zatrasie na dzień 13.11.2017 r. zamieszkiwało - 3 540 mieszkańców

  1. Zasoby:
    • 38 budynków mieszkalnych
    • 2 245 lokali mieszkalnych
    • brak domów jednorodzinnych administrowanych przez Administrację Osiedla WSM Żoliborz IV
    • 42 lokali użytkowych
    • 1 lokali na potrzeby własne Spółdzielni
    • 1 hal garażowych
    • 2 pawilony wolnostojące (Broniewskiego 7, 9)
    • - parking społecznie strzeżony
    • 2 place zabaw
    • 69 boksów motocyklowych
  2. Powierzchnia eksploatacyjna:
    • lokale mieszkalne: 94 711,72 m2
    • lokale użytkowe: 5 746,06 m2
    • lokale na potrzeby własne: 139,49 m2
    • boksy motocyklowe: 283,13 m2
    • hale garażowe: 805,80 m2
    • garaże: 1 842,93 m2
  3. Grunty i tereny zielone: 43 895 m2
    • Park Osiedlowy Zatrasie (Krasińskiego 38C/40A)

RADA  OSIEDLA  WSM  RUDAWKA


SEKRETARIAT

GODZINY PRACY:

PONIEDZIAŁEK    12:00 – 18:00

WTOREK              08:00 – 14:30

CZWARTEK          08:00 – 14:30

 

KONTAKT:

e-mail:  radaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.:  22 568 97 91

 

RADA  OSIEDLA  WSM  RUDAWKA

KADENCJA 2018 – 2021

PREZYDIUM RADY OSIEDLA

Przewodniczący Rady Osiedla          -       Michał Derdzikowski

Wiceprzewodnicząca Rady Osiedla   -       Beata Krasuska –Zwierzchowska

Sekretarz Rady Osiedla                   -       Ewa Jakubiak

Przewodniczący Komisji GZM           -       Marek Witon

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej   -      Magdalena Miziołek

KOMISJA GOSPODARKI ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH

Przewodniczący Komisji GZM            -       Marek Witon

Wiceprzewodnicząca Rady Osiedla     -       Beata Krasuska –Zwierzchowska

Członek Rady Osiedla                       -       Anna Marciniak

Członek Rady Osiedla                       -       Dariusz Boruta

Członek Rady Osiedla                       -       Stefania Dobrzańska
– członek zawieszony w czynnościach RO WSM Rudawka do kolejnego zebrania mieszkańców, na podstawie uchwały RO WSM Rudawka nr 2/2018 z dnia 28.06.2018r..

KOMISJA REWIZYJNA

Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej   -      Magdalena Miziołek

Przewodniczący Rady Osiedla           -       Michał Derdzikowski

Sekretarz Rady Osiedla                    -       Ewa Jakubiak

 

 KANCELARIA/ZGŁOSZENIA  22 568 97 61, 797 993 008
 ADMINISTRATORZY BUDYNKU  22 568 97 68, 22 568 97 69
 KIEROWNIK DS. EKSPLOATACJI  22 568 97 74
 ROZLICZENIA Z MIESZKAŃCAMI   22 568 97 65
 WINDYKATOR  22 568 97 72
 KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO  22 568 97 89
 INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH  22 568 97 93
 ROZLICZENIA MEDIÓW (CO,CW,ZW) 22 568 97 76 
SEKRETARIAT 22 568 97 87
KLUB SZAFIR 22 568 97 92
 KANCELARIA/ZGŁOSZENIA

 22 568 97 61, 797 993 008

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 ADMINISTRATORZY BUDYNKU  22 568 97 68, 22 568 97 69
 KIEROWNIK DS. EKSPLOATACJI  22 568 97 74
 ROZLICZENIA Z MIESZKAŃCAMI   22 568 97 65
 WINDYKATOR  22 568 97 72
 KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO  22 568 97 89
 INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH  22 568 97 93
 ROZLICZENIA MEDIÓW (CO,CW,ZW) 22 568 97 76 
SEKRETARIAT 22 568 97 87
KLUB SZAFIR 22 568 97 92

Rudawka

Rudawka - jedno z dwóch osiedli bedących w zasobach WSM Żoliborz IV. Osiedle powstało na gruntach dawnego Ogrodu Izabelli Czartoryskiej i tzw. miasteczka Powązki. Osiedle znajduje się miedzy ulicami: Broniewskiego, Elbląską, Izabelli, Sybilli i Jasnodworską. Osiedle budowane w latach 1969-1973 wg projektu arch. Haliny Drewiczewskiej i arch. Zbigniewa Czternastka.

Charakterystyka Osiedla

Osiedle Rudawka na dzień 13.11.2017 r. zamieszkiwało - 3 051 mieszkańców

  1. Zasoby:
    • 37 budynków mieszkalnych
    • 1 889 lokali mieszkalnych
    • brak domów jednorodzinnych administrowanych przez Administrację Osiedla WSM Żoliborz IV
    • 19 lokali użytkowych
    • 3 lokali na potrzeby własne Spółdzielni
    • 5 hal garażowych
    • - pawilony wolnostojące
    • 1 parking społecznie strzeżony
    • 3 placy zabaw
    • 1 Szkoła
  2. Powierzchnia eksploatacyjna:
    • lokale mieszkalne: 82 667,62 m2
    • lokale użytkowe: 2 103,79 m2
    • lokale na potrzeby własne: 1000,67 m2
    • hale garażowe: 4559,77 m2
    • garaże: 32,41 m2
  3. Grunty i tereny zielone: 47 835 m2