Główny specjalista ds. eksploatacji i remontów odpowiada za:

  • merytoryczną treść umów przedkładanych do podpisu członkowi Zarządu dotyczących prowadzonego zakresu robót,
  • opracowywanie zbiorczych planów remontów na podstawie danych uzyskiwanych z jednostek organizacyjnych Spółdzielni,
  • nadzór nad przygotowaniem pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i ekspertyz technicznych dot. zadań umieszczonych w planie,
  • organizowanie przetargów, zlecanie robót, zawieranie umów, nadzór nad realizacją zleconych robót,
  • współpracę z jednostkami naukowo-technicznymi w zakresie informacji i wprowadzania nowych rozwiązań odpowiednich do zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,
  • upowszechnianie technologii i materiałów optymalnych pod względem ekonomicznym i eksploatacyjnym w realizowanych pracach przy remontach kapitalnych,
  • opracowywanie analiz, prognoz i materiałów porównawczych dotyczących wszystkich jednostek organizacyjnych,
  • opracowywanie projektów instrukcji i regulaminów z zakresu eksploatacji i remontów,
  • doradztwo w sprawach dotyczących zagadnień konserwacyjno-technicznych w jednostkach organizacyjnych Spółdzielni,
  • konsultowanie z jednostkami organizacyjnymi projektów planów remontów i konserwacji,
  • nadzór nad usuwaniem usterek,
  • opracowywanie sprawozdań dla potrzeb Spółdzielni z zakresu realizowanych zadań.
Skip to content