Osiedle Nowodwory

Adres administracji

Administracja Osiedla WSM Nowodwory
03-134 Warszawa,
ul. Adama Ciołkosza 4

Telefon

22 676 83 02

 


Godziny pracy Administracji

Dzień Godziny pracy Administracji Godziny przyjęć interesantów
Poniedziałek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30
Wtorek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30
Środa
7:30 – 15:30
nie ma przyjęć
Czwartek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30
Piątek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30

W pozostałych godzinach pracy administracji i w środy przyjęto czas pracy biurowej i terenowej, bez fizycznego przyjmowania interesantów.

Możliwość indywidualnego umówienia godziny spotkania po telefonicznym uzgodnieniu terminu.


Zarządzanie

Administrator Księgowa
Jolanta Rakowska

tel: 535 586 708

 
Ewa Wolska

tel. 22 561 34 57

 


Telefony dyżurne i alarmowe służb konserwacyjnych obsługujących teren Osiedla

Firma Usługa Telefon
MP Prolift

Dźwigi – całodobowo

222 703 703
ELF 24
Konserwacja domofonów
577 077 956
Zdzisław Wakzberg
Elektryk
506 431 813
Hydro Markt
Wod.-kan. , gaz
503 165 946
Plastuś
Firma sprzątająca
669 972 365, 503 705 365

 


Wykaz telefonów awaryjnych po godzinach pracy Administracji Osiedla

Telefony Alarmowe

POGOTOWIE RATUNKOWE – 999
KOMISARIAT POLICJI – 997
STRAŻ POŻARNA – 998
STRAŻ MIEJSKA – 986
lub z tel. komórkowego – 112

SŁUŻBY TECHNICZNE

INSTALACJE ZEWNĘTRZNE

POGOTOWIE MPWiK 22 445-50-00
POGOTOWIE ENERGETYCZNE 22 821-51-11 lub 22 821-31-31

 


Rada Osiedla

Skład Rady Osiedla WSM „NOWODWORY”
kadencja  2023-2025

Małgorzata Pietrak – Przewodnicząca

Hanna Malczyńska – Z-ca Przewodniczącej

Magdalena Marcińczyk – Sekretarz

Piotr Walkiewicz – Komisja GZM

Witold Jaworski – Komisja Rewizyjna

I kwartał

  1. Zapoznanie się z wykorzystaniem f. remontowego na poszczególne nieruchomości oraz wykonaniem założeń planu remontów za ubiegły
  2. Zapoznanie się z realizacją uchwał podjętych na ostatnim Zebraniu Mieszkańców Członków Spółdzielni.
  3. Zapoznanie się z wysokością zadłużeń i stopniem windykacji w poszczególnych budynkach.
  4. Przygotowanie Sprawozdania z działalności Rady Osiedla za poprzedni rok.
  5. Współpraca z Administracją osiedla.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców – na bieżąco.

II kwartał

  1. Przyjęcie do realizacji uchwał podjętych na Zebraniu Mieszkańców Członków Spółdzielni oraz uzgodnienie ich realizacji z Administracją osiedla.
  2. Omówienie zasad i terminów realizacji przez Administrację osiedla założeń planu gospodarczo finansowego.
  3. Zapoznanie się z wykorzystaniem f. remontowego za I półrocze.
  4. Organizacja (w zależności od posiadanych środków) imprezy dla dzieci.
  5. Współpraca z Administracją osiedla.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców– na bieżąco.

III kwartał

  1. Zapoznanie się z wysokością zadłużeń i stopniem windykacji w poszczególnych budynkach.
  2. Kontrola wydatków związanych z utrzymaniem i obsługą osiedla – Komisja Rewizyjna.
  3. Zapoznanie się z realizacją wniosków, uwag zgłoszonych do Administracji przez mieszkańców.
  4. Kontrola realizacji wniosków jakie zostały podjęte na Zebraniu Mieszkańców Członków Spółdzielni
  5. Zapoznanie się z realizacją prac remontowych za I półrocze i dalszymi przygotowywanymi do realizacji pracami remontowymi.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców – na bieżąco.

IV kwartał

  1. Zapoznanie się Realizacja wniosków i uwag mieszkańców
  2. Zapoznanie się z protokołami z przeglądów budowlanych (rocznych i 5-letnich).
  3. Omówienie i ustalenie kolejności wykonania prac naprawczych na podstawie protokołów z przeglądów.
  4. Zaopiniowanie planów gospodarczo-finansowego i remontowego na następny rok.
  5. Ocena pracy Administracji Osiedla.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców – na bieżąco

Posiedzenia oraz dyżury  RO – informacja wywieszana w tablicy ogłoszeń przy Biurze Administracji ul. Ciołkosza 4.

Kontakt z RO:  ronowodwory@wsm.pl

 


Zasoby Osiedla „Nowodwory”

Nieruchomość I – osiedle ogrodzone

– powierzchnia gruntu 42 097 m2  

  • 8 budynków mieszkalnych trzypiętrowych o łącznej liczbie mieszkań 400, oddanych do użytku w latach 1991 – 1999.
  • Powierzchnia użytkowa lokali 21 957,46 m2
  • 45 garaży o łącznej powierzchni 758,30 m2
  • 4 lokale użytkowe o powierzchni 241,80 m2in. Poczta Polska, fryzjer
  • Biuro Administracji Osiedla o powierzchni 87 m2 oraz 54,60 m2 powierzchni gospodarczej administracyjnej.

– na terenie nieruchomości znajdują się:

  • plac zabaw dla dzieci
  • boisko do gry w piłkę
  • zewnętrzne miejsca postojowe

 

Nieruchomość II – teren zamknięty

– powierzchnia gruntu – 5 028 m2

  • budynek mieszkalnych dwunastopiętrowy  o łącznej liczbie mieszkań 77, oddany do      

 użytku w 2001r.

  • Powierzchnia użytkowa lokali 2 890,80 m2
  • 2 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 269,50 m2 Centrum Medyczne

 – na terenie nieruchomości znajdują się:

  • plac zabaw dla dzieci
  • hala garażowa o powierzchni 588,40 m2 z 26 stanowiskami postojowymi
  • parking naziemny o powierzchni 820 m2 z 51 indywidualnymi stanowiskami postojowymi, miejscami dla niepełnosprawnych i gości

Napisz do nas:

    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności. (wymagane)

     


    Galeria zdjęć osiedla

    Skip to content