Osiedle Nowodwory

Adres administracji

Administracja Osiedla WSM Nowodwory
03-134 Warszawa,
ul. Adama Ciołkosza 4

Telefon

22 676 83 02

 


Godziny pracy Administracji

Dzień Godziny pracy Administracji Godziny przyjęć interesantów
Poniedziałek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30
Wtorek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30
Środa
7:30 – 15:30
nie ma przyjęć
Czwartek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30
Piątek
7:30 – 15:30
7:30 – 15:30

W pozostałych godzinach pracy administracji i w środy przyjęto czas pracy biurowej i terenowej, bez fizycznego przyjmowania interesantów.

Możliwość indywidualnego umówienia godziny spotkania po telefonicznym uzgodnieniu terminu.


Zarządzanie

Administrator Księgowa Specjalista ds Technicznych
Jolanta Rakowska

tel: 535 586 708

 
Ewa Wolska

tel. 22 561 34 57

SŁAWOMIR BORATYŃSKI

Tel. 570 219 937

 


Telefony dyżurne i alarmowe służb konserwacyjnych obsługujących teren Osiedla

Firma Usługa Telefon
MP Prolift

Dźwigi – całodobowo

222 703 703
ELF 24
Konserwacja domofonów
577 077 956
Zdzisław Wakzberg
Elektryk
506 431 813
Plastuś
Firma sprzątająca
669 972 365, 503 705 365

 


Wykaz telefonów awaryjnych po godzinach pracy Administracji Osiedla

Telefony Alarmowe

POGOTOWIE RATUNKOWE – 999
KOMISARIAT POLICJI – 997
STRAŻ POŻARNA – 998
STRAŻ MIEJSKA – 986
lub z tel. komórkowego – 112

SŁUŻBY TECHNICZNE

INSTALACJE ZEWNĘTRZNE

POGOTOWIE MPWiK 22 445-50-00
POGOTOWIE ENERGETYCZNE 22 821-51-11 lub 22 821-31-31

 


Rada Osiedla

Skład Rady Osiedla WSM „NOWODWORY”
kadencja  2025-2028

  1. Małgorzata Pietrak – Przewodnicząca Rady Osiedla
  2. Wojciech Szmyd – Z-ca Przewodniczącej Rady Osiedla
  3. Magdalena Marcińczyk – Sekretarz Rady Osiedla
  4. Anna Nowak – Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej Rady Osiedla
  5. Adam Kalinowski – Przewodniczący Komisji GZM Rady Osiedla

I kwartał

  1. Zapoznanie się z wykorzystaniem f. remontowego na poszczególne nieruchomości oraz wykonaniem założeń planu remontów za ubiegły
  2. Zapoznanie się z realizacją uchwał podjętych na ostatnim Zebraniu Mieszkańców Członków Spółdzielni.
  3. Zapoznanie się z wysokością zadłużeń i stopniem windykacji w poszczególnych budynkach.
  4. Przygotowanie Sprawozdania z działalności Rady Osiedla za poprzedni rok.
  5. Współpraca z Administracją osiedla.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców – na bieżąco.

II kwartał

  1. Przyjęcie do realizacji uchwał podjętych na Zebraniu Mieszkańców Członków Spółdzielni oraz uzgodnienie ich realizacji z Administracją osiedla.
  2. Omówienie zasad i terminów realizacji przez Administrację osiedla założeń planu gospodarczo finansowego.
  3. Zapoznanie się z wykorzystaniem f. remontowego za I półrocze.
  4. Organizacja (w zależności od posiadanych środków) imprezy dla dzieci.
  5. Współpraca z Administracją osiedla.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców– na bieżąco.

III kwartał

  1. Zapoznanie się z wysokością zadłużeń i stopniem windykacji w poszczególnych budynkach.
  2. Kontrola wydatków związanych z utrzymaniem i obsługą osiedla – Komisja Rewizyjna.
  3. Zapoznanie się z realizacją wniosków, uwag zgłoszonych do Administracji przez mieszkańców.
  4. Kontrola realizacji wniosków jakie zostały podjęte na Zebraniu Mieszkańców Członków Spółdzielni
  5. Zapoznanie się z realizacją prac remontowych za I półrocze i dalszymi przygotowywanymi do realizacji pracami remontowymi.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców – na bieżąco.

IV kwartał

  1. Zapoznanie się Realizacja wniosków i uwag mieszkańców
  2. Zapoznanie się z protokołami z przeglądów budowlanych (rocznych i 5-letnich).
  3. Omówienie i ustalenie kolejności wykonania prac naprawczych na podstawie protokołów z przeglądów.
  4. Zaopiniowanie planów gospodarczo-finansowego i remontowego na następny rok.
  5. Ocena pracy Administracji Osiedla.
  6. Realizacja wniosków i uwag mieszkańców – na bieżąco

Posiedzenia oraz dyżury  RO – informacja wywieszana w tablicy ogłoszeń przy Biurze Administracji ul. Ciołkosza 4.

Kontakt z RO:  ronowodwory@wsm.pl

 


Zasoby Osiedla „Nowodwory”

Nieruchomość I – osiedle ogrodzone

– powierzchnia gruntu 42 097 m2  

  • 8 budynków mieszkalnych trzypiętrowych o łącznej liczbie mieszkań 400, oddanych do użytku w latach 1991 – 1999.
  • Powierzchnia użytkowa lokali 21 957,46 m2
  • 45 garaży o łącznej powierzchni 758,30 m2
  • 4 lokale użytkowe o powierzchni 241,80 m2in. Poczta Polska, fryzjer
  • Biuro Administracji Osiedla o powierzchni 87 m2 oraz 54,60 m2 powierzchni gospodarczej administracyjnej.

– na terenie nieruchomości znajdują się:

  • plac zabaw dla dzieci
  • boisko do gry w piłkę
  • zewnętrzne miejsca postojowe

 

Nieruchomość II – teren zamknięty

– powierzchnia gruntu – 5 028 m2

  • budynek mieszkalnych dwunastopiętrowy  o łącznej liczbie mieszkań 77, oddany do      

 użytku w 2001r.

  • Powierzchnia użytkowa lokali 2 890,80 m2
  • 2 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 269,50 m2 Centrum Medyczne

 – na terenie nieruchomości znajdują się:

  • plac zabaw dla dzieci
  • hala garażowa o powierzchni 588,40 m2 z 26 stanowiskami postojowymi
  • parking naziemny o powierzchni 820 m2 z 51 indywidualnymi stanowiskami postojowymi, miejscami dla niepełnosprawnych i gości

Napisz do nas:

    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej. Administratorem danych osobowych jest Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności. (wymagane)

     


    Galeria zdjęć osiedla

     
    DSC00231 DSC00230 DSC00228 DSC00227 DSC00226 DSC00224 DSC00222 DSC00221 DSC00219 DSC00218 DSC00216 DSC00214 DSC00213 DSC00212 DSC00209 DSC00205 DSC00204 DSC00203 DSC00202 DSC00201 DSC00200 DSC00199 DSC00197 DSC00196 DSC00194 DSC00192
    Przejdź do treści