Specjalista ds. Przetargowych
Twój zakres obowiązków
- wyszukiwanie informacji na temat przetargów, śledzenie ogłoszeń przetargowych
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
- pomoc w przygotowywaniu dokumentów przetargowych zgodnie z wymaganiami na każdym etapie przetargu
- monitoring postępowań przetargowych: odpowiedzi, zmiany terminów i specyfikacji
- archiwizacja dokumentów przetargowych i złożonych ofert
- aktualizacja baz danych (statystyki przetargów, referencje firmy, dokumentacja formalno-prawna)
- ścisła współpraca z i wszystkimi działami firmy w celu sprawnego pozyskiwania dokumentów wymaganych w procesach przetargowych
- przestrzeganie terminowości składanych ofert
Nasze wymagania
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania ofert przetargowych w sektorze prywatnym i publicznym z ramienia Generalnego Wykonawcy
- znajomość przepisów procedur przetargowych i powiązanych z nimi aktów prawnych
- umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień prywatnych / publicznych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, skrupulatność i dbałość i szczegóły
Wpis zobaczyło: 0